Clientul are dreptul de a renunta la produsele ADISON. Pentru a putea returna produse, trebuie ca ambalajele sa fie intacte, produsul sa nu fi fost deschis sau folosit.
Returul se va face intr-un ambalaj care sa protejeze respectivul produs in timpul transportului.

Procedura de returnare:
- Trimiterea unei notificari la adresa de email office@adison.ro, care sa contina urmatoarele detalii: numele pe care s-a facut comanda, date identificare comanda, produsul de returnat
- Ulterior confirmarii de primire a notificarii, puteti returna produsul prin curier, mentionand pe colet numele pe care a fost plasata comanda
- Dupa primirea si verificarea produsului, ADISON va returna banii in contul IBAN care a fost folosit pentru comanda sau alt cont, care poate fi mentionat in notificarea de retur
- Costul de retur se limiteaza la pretul platit pentru curier, ADISON nu percepe taxe in acest sens
- Adresa de retur o puteti gasi in sectiunea CONTACT a site-ului
ADISON isi rezerva dreptul de a refuza produsele returnate atunci cand ambalajele in care acestea ajung sunt deteriorate sau atunci cand produsele nu indeplinesc criteriile mentionate mai sus.
Solutionarea conflictelor 
Orice conflict intre ADISON si Clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In acest caz va rugam sa trimiteti un email sau sa sunati la numarul de contact de pe site. In cazul in care conflictul nu se rezolva pe cale amiabila, se vor aplica prevederile legale romanesti in domeniu, prima cale de solutionare fiind medierea, apoi apelarea la instante romanesti competente.